суббота, 10 января 2015 г.

Два новеньких блокнотики)

Доброї ночі всім!! Хочу показати свої останні роботи, це блокнотик для себе, який мені дууууже подобається)) і один на замовлення, він мені також подобається)

Мій коханий чоловік подарував мені біндер)) От я і вирішила відразу його випробувати.. але те що роблю вперше завжди залишаю для себе, так я к це пробний варіант. Так і народився мій блокнотик) Розмір А6, мятний і дуже ніжний, такі роботи мені подобаються, хоча вони на мій погляд не дуже практичні.. але це для записів вдома))









Перший раз спробувала таку трикутну кишеньку, мені сподобалась)


Ну і спинка)) Як же я люблю цю "хляпанку")))

І другий блокнотик, розмір А5, тканина Тільда, тоновані листочки...






Дякую всім хто заходить)))

Комментариев нет:

Отправить комментарий