среда, 20 мая 2015 г.

Альбом для дівчинки "Полиночка"

Всім привіт)))) Хочу потішитись тут біля вас.. мене взяли в ДК блогу Paper Ladybirds )))) Я дуже вдячна за довіру) Це для мене великий крок до зросту, для пошуку нового)) 
Ну а прийшла я сьогодні, щоб показати новий альбом для дівчинки, який вже відправився до замовниці) Фотографувала я його дуже швидко, і сонечко ще то дуже виходила і все засвічувало, то повністю ховалось)) 
Розміри альбомчика 20*20, 14 листів, обкладинка Тільда, папір збірна солянка))




Ну і альбом всередині)) 










 
На ці місяці випадають зимові свята, то ж і розворот зробила з різдвяним настроєм))








 Тут сонечко постаралось)) Але цей розворот мій улюблений)) 


Карточка для важливих нотаток







З цим альбомчиком хочу прийняти участь у завданні від блогу Вензелик
Магазин від Вензелик ось тут)) 

Дякую за увагу)) На довго не прощаюсь)) 

Комментариев нет:

Отправить комментарий