воскресенье, 4 октября 2015 г.

Хочу в ДК Аграфки))

Всім привіт))
У блозі Аграфки проходить набір у дизайн команду)) 
Якщо чесно зізнатись, то я чекала цього моменту)) Просто думала що набір буде пізніше, наскільки швидко біжить час.
Мене звати Світлана, я живу у Львові))
Маю прекрасного чоловіка і двоє діток)) Саме в декреті (як напено більшість з нас) я познайомилась з скрапом. Правда тоді я не знала як саме це називається)) Почала з орігамі, тоді квілінг, ну і ці квіточки "квілінговані" потрібно було кудись оформити, так я почала робити листівки) 
На жаль в той час не було поряд людини яка б підказала якісь речі, чи хоча б порадила почитати в неті статті саме на тему "скрапбукінг")) Так думаю процес був би швидший)))
Найбільше люблю ніжні роботи, на дитячу та жіночу тему))
Чому я хочу в Дк? Тому що це скачок у рості, коли ти не підлаштовуєшся під замовлення, а робиш так як душа бажає)) А також це безцінний обмін досвідом з іншими дизайнерами, робота в команді, хочу надихатись вами та надихати інших))))
Найбільше люблю робити блокнотики, але ще роблю альбоми, шкатулочки, листівки і т.д...))
Мої улюблені роботи
улюблений розворот у альбомчику про наших карапузів





моя пошта zarichni@rambler.ru

2 комментария:

  1. Світлана, дуже цікаві і різноманітні роботи! Дякую, тобі за участь у наборі блогу Аграфки!

    ОтветитьУдалить
  2. Горжусь тобою!!! ти велика молодець)))

    ОтветитьУдалить